Senin Ravzan Güzel Kokar

İlahiler > kategorisinde yayınlandı. 16 Comments »

16 Yanıt to “Senin Ravzan Güzel Kokar”

  1. karasovalye Says:

    slm kafkasli biraz dinlede adam ol hadi hayirli traslar

  2. esra Says:

    ALAHIM HEPİMİZE ORAYA ALLAH RASULÜNÜN OLDUGU YERE GİTMEYİ NASİB ETSİN HEPİMİZİ DAVET EDER İNŞ.

  3. hüseyin Says:

    allahım sen bizleri hz.muhammetin gölgesi altında topla günahlarımızı affeyle sana geldik sana sığındık eyy allahım sen bizleri işiten ve şüphesiz dualarımızı kabul edensin eyy yüce tanrım senden bizleri bağışlamanı bizlere iyi şeyler yapmayı nasip eyle yarabbim (amin)

  4. ne yapacan Says:

    çalmadı ki.siteyi boşuna kurmuşlar

  5. vehbi Says:

    bu ilahiyi çok beğendim çok güzel herkes ölümü tadacaktır.

  6. ayşe Says:

    açmasını bilmezzen

  7. feyyaz Says:

    Bu ilahiyi çok seviyorum sağolun bu sitede hiç kesintisiz dinledim

  8. abdurahman Says:

    ben dinleyemedimm yaaa

  9. esra Says:

    ALLAH bütün müslümanlara o güzelleği tattırır inşallah.orayı gören yüzünü süren kullarından eder inşallah..amin

  10. büşra Says:

    ben ilahileri çok seviyorum ama ilahi gurupların dan daha çok ilahi bekliyorum. bizi yaratan allaha çok teşşekkür ediyorum.

  11. meryem Says:

    allahım sana bınlerce şükürler olsun senden baska ilahi yoktur sana sıgındık sana güvendık sen bızım ellerımızı boş cevirme yarabbim dualarımızı kabul eyle daima şükür namaz kuran sevgısı ver bıze hasta olanlara şifa ver amin

  12. memet topal Says:

    bu ilahi ninetmiyler onun için eyi delmiş zııır götü boklu bütün yerlere baktım ilahi yok bidaha baktığımda ilahi olacak

  13. gokan Says:

    bu ilahi gercekten cok guzel hazırlayandan allah razı olsun

  14. seran Says:

    çok güzel bunu dinlerken ağlamamak için kendimi ttutuyorum

  15. dursun kuzu Says:

    allah hepimizi hatalarımızdan dolayı affetsin amin diyenler

  16. dursun kuzu Says:

    allahım senden başka ilah yok hepimiz seninkuulnuz hz muhmmed senin elçindir


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

